Day 2-5

Toinen ja kolmas paiva menivat ahkeran ryyppayksen ja bilettamisen merkeissa. Toisena paivana tutustuimme Ipan kanssa eraseen piraatti-DVD:ta myyvaan tyttoon nimelta "Ais". Han neuvoi meidat hyvaan bilemestaan, jonne han itsekin tuli toiden loputtua. Paikan nimi on "Twilo live" ja tungos oli helvetillinen. Pyorimme myos paljon Patpongilla ostelemassa kaikennakoista rihkamaa. Meille tarjottiin jatkuvasti ilmaista Ping-pong showta mutta kieltaydyimme. Voisihan se tietysti olla hauskaakin.
Kolmantena paivana ryypattiin kahta kauheammin ja mentiin taas Patpongille bilettamaan. Twilon mentya kiinni suunnistimme muualle Aisin ja hanen ystaviensa kanssa. Vastaan tuli arsyttavan nakoinen lansimaalainen ja mietimme Ipan kanssa, etta pitaisikohan meidan antaa nenuun. Kaverin nimi oli Timo ja han oli lahdesta. Otimme Timon mukaamme ja jatkoimme ryyppaamista jossain muualla (edelliseen paikaan Poliisi teki ratsian) en muista missa.
Neljas paiva kului altaalla maaten ja joitain ostoksia tehden. Tanaan olisi taas tarkoitus painua baanalle. Pistakaa kommenttia etta tiedetaan lukeeko kukaan naita.
Days 2-5 have gone nice and smooth, no bigger problems or obstacles. Days 2 and 3 saw some hefty drinking and partying on our part, we even managed to make some local acquintances. On the fourth day we looked at days 2 and 3, and we saw that it was good. On the fourth day we rested. By the pool mostly.
Today we are planning to start off with a shared bottle of Mekhong Whiskey in our hotel room and head out into the bustling night life.
So far Bangkok has been great, we've met a lot of Finns on our travels around the city, which has been somewhat of a surprise. We also met some of our neighbours on the sky train. At first we couldn't believe our ears: Estonians! We talked to them for a bit, and I understood they're here for 3 months. Quite a vacation.
Anyway I guess that's it for now. Comments are welcome.
krisu

0 Comments:
Post a Comment
<< Home